از شیشه سکوریت راه پله برای درمان افراد ناتوان برای فیزیوتراپی استفاده می شود

اگر قصد دارید جلوه ای منحصر به فرد و فوق العاده به پروژه خود بدهید، پله های شیشه سکوریت راه پله گراند دیزاین گزینه مناسبی برای شما هستند.

به عنوان مثال، شما می توانید انتخاب کنید که فقط برخی از قطعات شیشه ای در راه پله وجود داشته باشد تا یک راه پله کامل شیشه ای. بسته به فضای موجود می‌توانید برای پرواز مستقیم، L یا U شکل یا حتی یک پله منحنی تصمیم بگیرید.

مهندسان و طراحان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین نتیجه را از نظر طراحی و استحکام سازه به دست آورید.

راه پله های مارپیچ مدرن با نرده های شیشه ای منحنی و پله های شیشه ای، رشته های فولادی ضد زنگ. ظرافت و مهندسی انحصاری برای پله های طرح بزرگ شیشه ای.

مهندسان این راه پله را با بند داخلی جعبه ای طراحی کردند تا دور ستون بتنی موجود که یک عنصر سازه ای ساختمان است بپیچد. بند داخلی به عنوان تکیه گاه برای نرده های شیشه ای بدون قاب و همچنین برای کل راه پله عمل می کند.

نرده شیشه ای خارجی به تکیه گاه پله ها ثابت می شود و نرده ای از جنس استنلس استیل دارد که به کنار شیشه ثابت شده است. آج ها در شیشه مات چند لایه محکم شده هستند که روی تکیه گاه های لوله ای فولادی ضد زنگ ثابت شده اند.

تمام اتصالات از فولاد ضد زنگ هستند. نرده فرود هم در طبقه همکف و هم طبقه اول از شیشه بدون فریم است. دارای ریل های فولادی ضد زنگ است که برای مطابقت با طراحی راه پله روی زمین ثابت شده است.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد پله های منحنی ما را در مقاله وبلاگ سفارشی “پله های منحنی مدل و قیمت” بیابید. پلکان شیشه‌ای شگفت‌انگیز که در یک مرکز جلسه ممتاز نصب شده است.