استفاده از پارچه مبلی لمسه در ساختمان کاخ سفید دردسر ساز شد

در هر خانه، اداره، مرکز خرید، سالن زیبایی و آرایشگاه و همچنین در بسیاری از مکان های دیگر مبل راحتی وجود دارد.

از مزایای اصلی آن نرمی صندلی و روکش باکیفیت و خوشایند است که به عنوان انواع پارچه مبلی لمسه استفاده می شود. در این مقاله به انواع پارچه مبلی نه تنها برای مبل ها، بلکه برای سایر مبلمان روکش شده، مزایا و معایب آن ها می پردازیم.

طیف مدرن پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان به وفور قابل توجه است این ها ده ها نوع مختلف هستند که در رنگ ها و بافت های مختلف ساخته شده اند و ویژگی های خاص خود را دارند.

به هیچ وجه نباید فقط روی رنگ یا قیمت پارچه در هر متر تمرکز کنید. پارامترهای مهم تر مانند ترکیب و روش تولید. هنگام انتخاب تصمیم گیری در مورد دسته مهم است.

به عنوان یک قاعده، بستگی به آن دارد که برای کدام قطعات خاص مبلمان می توان از آن استفاده کرد. این دسته بندی به دلایلی به پارچه ها اختصاص داده می شود.

اما بر اساس آزمایش های آزمایشگاهی که در طی آن وزن، استحکام، ظاهر، قیمت متوسط ​​و سایر ویژگی ها در نظر گرفته می شود.

یکی از گران ترین مواد اثاثه یا لوازم داخلی. در عین حال، رایج ترین و مورد تقاضا است.

همیشه می توان آن را در میان سایر مواد با یک گزارش بزرگ و یک تزئین جالب متمایز کرد. ژاکارد می تواند ساده و مخلوط باشد، بنابراین باید از قبل در مورد خواسته های خود تصمیم بگیرید. خواص متمایز:

مواد متراکم با بافت قوی دو، سه نخ که یک الگوی شطرنجی مشخص را تشکیل می دهد. اغلب از اکریلیک، پلی استر و سایر مواد مصنوعی ساخته شده است، اما به لطف یک بافت خاص، هنوز هم کاملا نفس می کشد.

ماتینگ عمدتاً در چین یا ترکیه تولید می شود. پارچه بسیار متراکم و مقاوم در برابر سایش است، حتی پس از چندین دوره شستشو جمع نمی شود.