انعطاف پذیری یخچال های ساید بای ساید

یخچال های سنتی دارای فریزر در بالا و یخچال در پایین هستند، اما یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت رایج تر می شوند با یک یخچال ساید بای ساید، بخش های یخچال و فریزر در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند.
یک مدل ساید بای ساید انعطاف بیشتری را از نظر سطحی که می توانید گوشواره طلا اقلام را در آن ذخیره کنید، فراهم می کند می‌توانید تنقلات و نوشیدنی‌هایی که بیشتر در دسترس هستند را در دسترس ذخیره کنید.
برای دریافت غذایی که هر روز استفاده می کنید، نیازی به خم شدن و فشار دادن نیست اقلامی که برای مدت طولانی ذخیره می کنید می توانند در قفسه های پایینی قرار گیرند و اگر می خواهید برخی از اقلام را دور از دسترس کودکان قرار دهید، کافی است آنها را بالاتر قرار دهید.
در مقایسه با مدل های سنتی، یخچال ساید بای ساید فضای فریزر بیشتری دارد بنابراین می توانید موارد بیشتری را به طور همزمان ذخیره کرده و آنها را سازماندهی کنید تا احتمال از دست دادن چیزی وجود نداشته باشد.
یخچال
مکان یابی و دسترسی به موارد آسان تر است، به این معنی که می توانید سریعتر به آنها دسترسی داشته باشید همچنین احتمال اینکه با سوختگی در فریزر مواجه شوید و نیاز به دور ریختن مواد غذایی داشته باشید، کمتر است.
درها معمولاً به اندازه یک مدل سنتی پهن نیستند  اگر آشپزخانه کوچک و یا باریکی دارید این کار مفید است.
بنابراین، یخچال های ساید بای ساید انعطاف پذیری بیشتری در طراحی دارند.
و از آنجایی که به زمان کمتری برای باز نگه داشتن درب نیاز دارید، با توجه به سازماندهی بهتر و دهانه باریک تر، می توانید یخچال خود را خنک نگه دارید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
اکثر یخچال های ساید بای ساید دارای آب و یخ ساز داخلی هستند مکانیسم دور از دید باقی می ماند و به راحتی می توان آب یا یخ را در صورت نیاز به دست آورد.
همچنین انرژی کارآمدی دارد زیرا برای دریافت هر یک از آنها لازم نیست در را باز کنید
این یخچال ها مزایای قابل توجهی دارند اما از آنجایی که صندل مجلسی زنانه آنها کمی گسترده تر از واحدهای استاندارد هستند، ممکن است در هر آشپزخانه ای جا نشوند.
آنها همچنین تمایل دارند قفسه های بیشتری داشته باشند، که می تواند ذخیره اقلام بزرگتر را چالش برانگیز کند.
نصب همچنین می تواند چالش برانگیزتر باشد قیمت عروسک روسی زیرا این یخچال ها اغلب به اتصال لوله کشی نیاز دارند، در حالی که ممکن است تعمیر خط آب، تعویض فیلتر و سایر تعمیرات مورد نیاز باشد.
همچنین، انتظار داشته باشید که برای یخچال ساید بای ساید بیشتر از مدل های مشابه هزینه کنید اگر بودجه کمتری دارید، تحقیق کنید تا گزینه های مقرون به صرفه با ویژگی های مورد نیاز خود را بیابید.
  • منابع:
    1. 5 Benefits of a Side-by-Side Fridge
  • تبلیغات: 
    1. شکستن قلک محک در ملا عام
    2. استفاده از شامپو برای پاکسازی اثر رنگ روغنی!
    3. شیشه 4 میل ساختمانی رنگی
    4. فواید دارویی و آنتی اکسیدانی عسل