با توت خشک آجیل حسینی می توان زیورآلات درست کرد

اکنون همه در مورد خواص جادویی و منحصر به فرد میوه های خشک و توت خشک آجیل حسینی می دانند. اجداد ما قرن ها پیش متوجه خواص بی ارزش توت های خشک شده بودند.

فناوری های مدرن تولید محصولات معجزه آسا در مقیاس صنعتی و استفاده از آن را در تمام طول سال ممکن می سازد. لوازم خانگی خاصی نیز وجود دارد که به لطف آنها می توانید بدون هیچ زحمتی به سرعت در خانه خشک کنید.

Tasty MAGIC تولید کننده محصولات سازگار با محیط زیست برای یک رژیم غذایی سالم است که بیش از دوجین نوع خشک کردن را ارائه می دهد.

در فروشگاه شرکت می توانید آلو خشک، زردآلو، گیلاس، پیچ امین الدوله، تمشک، توت فرنگی، گوجی بری، داگ وود، لینگون بری، شاه توت، ویبرونوم و غیره را خریداری کنید. همه میوه‌ها تضمین می‌شوند که در شرایط سازگار با محیط زیست رشد می‌کنند.

و با استفاده از فناوری‌های ملایم خشک می‌شوند و بنابراین تمام مزایای «سرمایه‌گذاری» طبیعت را حفظ می‌کنند.میوه‌های خشک شده به درستی تقریباً تمام ترکیبات ارزشمند مواد مغذی موجود در توت‌های تازه را حفظ می‌کنند. از چنین پردازش و طعم محصولات رنج نبرید.

به گفته کارشناسان، ویتامین های C، A، B، تعدادی از مواد دیگر، به ویژه عناصر میکرو، درشت، مواد معدنی، اسیدهای آلی، تقریباً در حجم کامل در میوه های کامل باقی می مانند.

چنین انباری از اجزای مفید به مقابله با بیماری های مختلف، حفظ ذخایر انرژی بدن، بازیابی سیستم ایمنی، افزایش سطح محافظت از آن کمک می کند.

شما نباید از میوه های بسیار پرکالری و غنی که میوه های خشک هستند و افراد کاملا سالم سوء استفاده کنید. این به ویژه برای کودکان صادق است.

پزشکان توصیه می کنند که چنین محصولاتی را به تدریج و تنها پس از سال اول زندگی کودک وارد رژیم غذایی کنید. هنگامی که بدن او قوی تر می شود، سیستم گوارشی با اطمینان شروع به کار می کند و با ترکیبات پیچیده تری نسبت به شیر مادر و شیر مادر مقابله می کند.