با مصرف کشک مایع گوسفندی زبان بدخواهان خود را ببندید

باورهای مصرف کشک یا ماست در ساعات پایانی روز بسیار متفاوت است، در جایی که برخی از پزشکان می توانند از این بحث حمایت کنند و طرفدار این باشند که مصرف کشک در شب کاملاً خوب است، آیورودا موضع منفی می گیرد.

به گفته آیورودا، کشک مایع گوسفندی می تواند به تشکیل مخاط در بدن کمک کند که می تواند برای سلامتی افراد مبتلا به دیابت مضر باشد.

خوردن کشک برای دیابت کار دشواری نیست؛ 2-3 کاسه کشک در روز خوب است، احتیاط در اینجا این است که بهتر است آن را بدون شکر یا نمک مصرف کنید زیرا کشک با شکر کالری دریافتی شما را افزایش می دهد.

می‌توانید کشک ساده را همراه با وعده‌های غذایی خود انتخاب کنید یا یک رایتای سبزیجات خوشمزه میل کنید تا ذائقه‌تان را قلقلک دهد.

افراد مبتلا به دیابت می توانند با خیال راحت تمام شک و تردید خود را در مورد مصرف این محصول لبنی خوشمزه و سالم یک بار برای همیشه کنار بگذارند. با این حال، باید در نظر داشت که آنها باید در هر مورد اعتدال را رعایت کنند.

دو کاسه ماست در روز، شما را سالم، فعال و نوسان نگه می دارد! کشک ساده بخورید، ساده ترین روش مصرف آن بدون تزئین است. پس از سرد شدن در یخچال می توانید آن را با برنج یا حتی روتی میل کنید.

رایتا اگر می‌خواهید کمی ادویه‌تر کنید، می‌توانید از کشک برای تهیه رایتا استفاده کنید تا زمانی که آن را کاملاً مخلوط کنید و حتی می توانید آن را با آب رقیق کنید، قوام آن تا حدودی کمتر از کشک است.

ماست پروبیوتیک نیز زمانی که به رژیم غذایی ما اضافه شود بسیار مفید است، ماست با باکتری های دوست روده مانند لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، بیفیدوباکتریوم بیفیدوم، بیفیدوباکتریوم لاکتیس، لاکتوباسیلوس کازئی و یا لاکتوباسیلوس رامنوسوس غنی شده است که به غیر از تامین اسیدهای آمینه ضروری، سلامت روده شما را نیز بهبود می بخشد.