با کارتریج canon 712 می توانید کشتی تایتانیک را بازسازی کنید

چندین تولید کننده تونر تونر را به صورت عمده عرضه می کنند. به طور معمول، تونر شل فله در بشکه یا کیسه های 10 کیلوگرمی (22 پوندی) فروخته می شود.

سپس تونر توسط صنایع مختلف استفاده می شود تا کارتریج canon 712 تونر لیزری تمام شده را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

سازندگان تجهیزات اصلی مانند HP و Canon و همچنین سازندگان کارتریج های تونر سازگار از تونر در فرآیند تولید یک کارتریج OEM کاملاً جدید استفاده می کنند.

بازسازندگان کارتریج های تونر از تونر فله ای در فرآیند ایجاد کارتریج های تونر بازسازی شده استفاده می کنند. شرکت های دیگر از تونر برای ارائه خدمات پر کردن تونر استفاده می کنند.

اکثر کارتریج‌های تونر از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی یا عملیات بازسازی محلی در دسترس مصرف‌کننده‌های معمولی هستند.کارتریج‌های تونر بازسازی‌شده و پرشده معمولاً با هزینه کمتری نسبت به کارتریج‌های تونر اصلی ارائه می‌شوند.

که یا کاملاً بازسازی شده و سپس با تونر پر شده‌اند یا فقط با تونر پر شده‌اند. تونر زباله مصرفی توسط اکثر تولید کنندگان استفاده می شود. طبقه‌بندی تونر به توزیع اندازه مورد نظر، مواد غیر سایز را تولید می‌کند.

اما این مواد به مواد اولیه با ارزش برای عملیات ترکیب تبدیل می‌شوند و از این طریق بازیافت می‌شوند. تونر زباله پس از مصرف در درجه اول در عملیات تمیز کردن دستگاه چاپ عکس ظاهر می شود.

در چاپگرهای اولیه، 20 تا 25 درصد از تونر خوراک در مخزن تمیزکننده پیچ می‌خورد و به عنوان زباله دور ریخته می‌شود. بازده چاپگر بهبود یافته این جریان ضایعات را به سطوح پایین تری کاهش داده است، اگرچه به طور متوسط 13٪ از تونر در هر کارتریج هنوز هدر می رود.

برخی از طرح‌های چاپگر تلاش کرده‌اند تا این تونر ضایعات را به مخزن تونر اصلی برای استفاده مجدد مستقیم در چاپگر منحرف کنند. این تلاش‌ها با موفقیت متفاوتی روبرو شده‌اند.