تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ را برای ساخت توربین سد استفاده می کنند

پس از 15 سال رهبری در بازار جهانی تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ نوآوری های سامسونگ سبک زندگی و عادات روزانه مردم را نیز تغییر داده است. از آنجایی که کاربران بیشتر و بیشتری می توانستند محتوای مورد نظر خود را برای تماشای انتخاب کنند.

سامسونگ در سال 2010 فروشگاه برنامه تلویزیونی سامسونگ را راه اندازی کرد. این برنامه اشکال مختلفی از محتوا را برای کشورهای مختلف ارائه می کرد که باعث افزایش تعداد بینندگان می شد.

سامسونگ با توسعه برنامه بر اساس ترجیحات تلویزیونی هر کشور و برجسته کردن محتوایی مانند ورزش، فیلم و غذا، تجربه تلویزیون را افزایش داده و رهبری خود را تقویت کرده است.

سامسونگ همچنین سرویس TV Plus خود را از زمان راه اندازی خود در سال 2015 ارائه کرده است. Samsung TV Plus یک سرویس ویدیویی رایگان برای تلویزیون های هوشمند است که دسترسی فوری به اخبار، ورزش، سرگرمی و موارد دیگر را فراهم می کند.

این سرویس اکنون در 12 کشور گسترش یافته و دسترسی به بیش از 60 میلیون تلویزیون هوشمند سامسونگ را فراهم می کند.

سامسونگ همچنان کاربران را در اولویت قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد آنچه را که می‌خواهند تماشا کنند و ارائه‌ها را مطابق با سلیقه‌شان تنظیم کنند.

در حالی که به نشان دادن قدرت محتوا ادامه می دهد، سامسونگ قصد دارد تجارب تلویزیون های هوشمند خود را با گسترش تعداد کشورهایی که می تواند خدمات خود را در آنها ارائه کند و تقویت مشارکت خود با پخش کنندگان و ارائه دهندگان محتوا در سطح جهانی گسترش دهد.

Samsung TV Plus در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، اتریش، کره، استرالیا و برزیل در دسترس است. در دسترس بودن خدمات به منطقه و محصول بستگی دارد.