تولیدی میوه کیوی خشک شده طعم دار

تولیدی میوه خشک، کیوی را در اشکال مختلف به صورت اسلایس خشک می نماید. یکی از انواع میوه کیوی خشک شده، نوع طعم دار آن می باشد.
واحد های تولیدی مختلفی اقدام به تولید کیوی خشک شده می نمایند، میوه کیوی دارای فوایدی است که علاوه بر مصرف آن به صورت تازه، خشک شده آن نیز مورد توجه می باشد. ترکیبات کیوی خشک بسیار ارزشمند بوده و آن را در دسته مواد غذایی سالم و غنی قرار می دهد.
تولیدی میوه خشک از روش های مختلفی برای خشک کردن کیوی، استفاده می نماید، همان طور که می دانید تکه کردن کیوی به قطعات مساوی یکی از مراحل، تولید کیوی خشک است، که به صورت متنوع و گوناگونی انجام می شود.

تولیدی کیوی خشک

فواید میوه خشک شده کیوی

میوه خشک کیوی از جمله خشکبار های کم کالری محسوب می شود، این محصول می تواند نوعی تنقلات مناسب برای هر گروه سنی باشد زیرا دارای چربی و یا کالری زیاد نیست بنابراین مصرف آن محدودیتی نخواهد داشت. با مصرف میوه خشک کیوی به جذب بیشتر املاح و ویتامین های موجود در مواد غذایی خوراکی، کمک نمایید.

میوه خشک کیوی

میوه خشک کیوی طعم دار مرغوب

یکی از انواع مختلف کیوی های خشک که در کارخانه های تولیدی این محصول، بدست می آید، کیوی خشک طعم دار می باشد. طعم دهنده های مختلفی برای کیوی خشک در نظر گرفته می شود تا طعم کیوی خشک به گونه ای متفاوت تبدیل شود، طعم دار نمودن کیوی خشک موجب جذب مخاطبان بیشتری برای مصرف آن خواهد شد.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران