تولید میوه خشک مخلوط موز و کیوی

میوه های موز و کیوی به صورت صنعتی تولید می شوند، میوه های خشک به شکل مجزا و یا مخلوط در بسته بندی های شیک عرضه می شوند.
برخی از فرآوری های جدید را می توان تغییر و تحولی اساسی در شیوه مصرف مواد غذایی دانست. استفاده از میوه های خشک یکی از تولیدات شگفت انگیز و بسیار عالی است که رضایت بخش عظیمی از بازار را به دنبال داشته است. شیوه مصرف راحت این گونه محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. جالب است بدانید میوه های خشک توانسته اند سهم قابل توجهی از مصرف تنقلات را در بازار، از آن خود کنند و این نشان دهنده، توجه بیشتر ما به مصرف مواد غذایی سالم می باشد که سلامتی جسم را رقم خواهد زد.

میوه خشک موز

میوه های خشک کیوی و موز

دو میوه ای که همواره مورد توجه ما هستند، کیوی و موز می باشند، تولید کنندگان نیز برای بهره مندی بیشتر از آن ها، خشک شده کیوی و موز را روانه بازار کرده اند. کیوی میوه ای است که مزه های مختلف ترش، ملس و شیرینی دارد. انتخاب نوع کیوی جهت خشک کردن از اهمیت بالایی برخوردار است.
موز میوه ای شیرین و دوست داشتنی می باشد، کمتر کسی است که در بین میوه ها، موز را دوست نداشته باشد. فیبر فراوان موجود در موز باعث می شود، فرد بعد از خوردن آن، احساس سیری نماید. میوه خشک موز ماده غذایی طبیعی و گیاهی است که می تواند کالری و انرژی قابل توجهی را برای بدن، جهت سوخت و ساز آن فراهم نماید. موز نیز همانند کیوی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که جهت تقویت و سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشد. این دو میوه به روش صنعتی و ارگانیک خشک شده و با بسته بندی های استریل عرضه می شوند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران