حضور بازیگران سرشناس طنز در آسایشگاه کهریزک باعث شادی ساکنین آنجا شد

جمعی از بازیگران سرشناس و مطرح طنز کشور در یک دیدار صمیمی که از آسایشگاه کهریزک داشتند شادی را به آنجا بردند و ساعات شادی را در کنار آن عزیزان سپری کردند.

اره برقی شارژی

یکی از نمونه اره هایی که برای برش کاری در مدت زمان کوتاه به کار می آید اره برقی شارژی است که برای استفاده در زمانهای کم مناسب می باشد. توجه به هزینه های صرف شده و استفاده از تخفیفات واقعی هنگام خرید اره برقی شارژی بنزینی زنجیری مورد توجه مشتریان قرار داشته که تهیه مقرون به صرفه چنین ابزار پرکاربردی در فروش ویژه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و خریدار هم از آن رضایت بیشتری دارد.

لباس جوشکاری

جوشکاری از مشاغلی است که باید حتما از لباس جوشکاری برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن استفاده نمود. کارگاه های تولید کننده ای که مشغول تولید لباس کار جوشکاری هستند با یکدیگر در رقابت نیز می باشند تا بتوانند بازار را به نوعی از سایر رقبا بگیرند و برای این کار هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت محصولات خود را سعی دارند در بهترین حالت ممکن قرار دهند.

عسل کوهی

یکی از خوراکی هایی که کمک زیادی به دستگاه گوارش و همچنین سلامتی بدن می کند عسل کوهی است که خریداران زیادی هم دارد. عسل به طور ویژه در درمان سوختگی مؤثر بوده است و اگر شما دچار سوختگی شدید باید بلافاصله روی محل سوختگی عسل کوهی  بمالید تا تاول نزند و خوب شود.

خرما مضافتی

از قدیم الایام همه ما با خرما مضافتی آشنایی داریم و نامی مطمئن از لحاظ کیفیت برای ما می باشد که بر سر سفره های همه ایرانی ها قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که خرما مضافتی خشکبار محسوب نمی شود بله درست متوجه شده اید، خرما مضافتی بم اعلاء به دلیل رطوبت بالایی که دارد باعث شده است تا خشکبار محسوب نشود، البته این خرما خوش مزه دارای ویژگیهای منحصر به فرد دیگری نیز است، خرما مضافتی دارای شیره خرما زیادی است.