خرمالو خشک کره ای گیلانی لرستان

خرمالو از میوه های گرمسیری می باشد که به روش های مختلفی خشک می شود در واقع این میوه خشک شده در ایران و شهر های خارجی نظیر؛ چین، کره، برزیل، ایتالیا و… ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تولید و به دیگر شهر های دیگر نیز ارسال می شود. خرمالو خشک کره ای از خرمالو های تازه، سفت و کوچک به دست می آید که بیشتر مردم چین و کره از آن به عنوان خوراک اصلی استفاده می کنند. خرمالو خشک کره ای به هیچ وجه از خرمالو های رسیده و بزرگ به دست نمی آید و باید حتما در روز آفتابی آن را تهیه کرد. لازم به ذکر است پوست خرمالو خشک نسبت به پوست خرمالو تازه، گس نیست بلکه بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد.

خرمالو خشک کره ای گیلانی لرستان

فواید خرمالو خشک

فواید خرمالو خشک خرمالو خشک یکی از میوه های خشک بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم و تر می باشد که در فصل پاییز بیشترین میزان تولید خود را دارد و بیشترین میزان مصرف آن نیز در فصل زمستان است چرا که برای افراد سردمزاج خواص زیادی دارد و وجود را گرم می کند. این خشکبار ارزشمند و خوشمزه خواص زیادی دارد که در ادامه ما به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره مختصری می کنیم.

  1. رفع کم خونی؛ خرمالو خشک غنی از آهن است از این رو سطح گلبول های قرمز خون را افزایش داده و با بهبود فرآیند خون رسانی به کل بدن، از ابتلا به کم خونی جلوگیری می کند. لازم به ذکر است این میوه خشک حاوی ویتامین C است که آهن را جذب می کند، در پی جذب آهن پیام رسان های عصبی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.
  2. تقویت دستگاه گوارشی؛ فیبر موجود در خرمالو خشک، فرآیند هضم غذا را بهبود بخشیده و حرکات روده ای را تنظیم می کند بنابراین سلول های معده و روده تقویت شده و در پی آن نیز دستگاه گوارش تقویت می شود. این میوه خشک مفید از ایجاد یبوست، نفخ، سوء هاضمه و رفلاکس معده پیشگیری می کند در ضمن فیبر احساس سیری در بدن ایجاد می کند که مانع چربی گیری بدن و چاقی می شود.
  3. جلوگیری از سرطان؛ آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، E،K و مواد معدنی خرمالو خشک با فعالیت رادیکال های آزاد مبارزه نموده و از سرطانی شدن سلول ها جلوگیری می کند علاوه بر آن التهابات را نیز سرکوب می کند.
  4. سلامت قلب؛ خرمالو خشک هم چنین دارای ترکیبات فلاونوئیدی است که فشار خون و کلسترول خون را کاهش می دهد هم چنین پتاسیم و منیزیم زیادی دارد که به پمپاژ بهتر خون توسط قلب کمک می کند در نتیجه ضربان قلب تنظیم می شود ‌وخطر ابتلا به بیماری های قلبی کاهش می یابد.

خرمالو خشک 100 1000 200 گرمی

خرمالو خشک 100 1000 200 گرمی برای خرید خرمالو خشک ۱۰۰ ۱۰۰۰ ۲۰۰ گرمی روش های مختلفی وجود دارد که می توان متناسب با سلیقه خود هر روشی را انتخاب کرد. در واقع خرید خرمالو خشک در بسته بندی های ۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی بسیار زیاد است چرا که وزن و قیمت کمتری دارد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید حضوری، خرید های خود را به شکل اینترنتی انجام دهند.

نمایندگی پخش آنلاین ما در زمینه خرید و فروش بهترین نوع خرمالو خشک در بسته بندی های متنوع فعالیت گسترده ای دارد و همواره در تلاش است نظر و توجه مشتریان را جلب نموده و بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص دهد. بهتر است بدانید خرید مستقیم و اینترنتی مزیت های زیادی به دنبال دارد به صورتی که به دلیل نبود واسطه ها، محصول با قیمت واقعی از تولید به مصرف می رسد و هم چنین سایر هزینه های جانبی حذف می شود.

اگر به دنبال باکیفیت ترین و تازه ترین نوع این محصول هستید و می خواهید در قبال حجم عمده آن، هزینه های کمتری بپردازید بهتر است بهتر است همین حالا از طریق این سایت سفارشات خود را ثبت کنید لازم به ذکر است کارشناسان مجموعه ما با داشتن روابط عمومی بالا، تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهند پس تا دیر نشده برای خرید اقدام نمایید.

خرمالو خشک لرستان

خرمالو خشک لرستان خرمالو خشک در بسیاری از مناطق کشور تولید می شود که استان لرستان نیز در این زمینه بهترین و باکیفیت ترین نوع این میوه خشک را تولید و در سرتاسر کشور عرضه می کند. خرمالو خشک لرستان از لحاظ کیفیت و قیمت در رتبه بالایی قرار دارد از این رو بسیاری از افراد مشتاق خرید آن هستند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه خشک کردن، مشخصات و برخی از خواص آن آشنا شوید.

خرمالو خشک لرستان با استفاده از میوه های تازه و سفت و مجهز ترین دستگاه های خشک کننده و هم چنین زیر نظر افراد کاردان خشک و جهت عرضه در داخل و خارج بسته بندی می شود. البته روش های سنتی نیز وجود دارد که می توان این میوه را خشک کرد؛ روش اول با استفاده از نور خورشید است. بدین ترتیب که ابتدا باید خرمالو ها را خوب شسته و به شکل حلقه ای برش دهید. این برش ها نباید ضخیم باشند چرا که دیر خشک می شوند در اصل ضخامت برش باشد حدود نیم سانت باشد.

برای طعم دار کردن آن می توان از؛ آبلیمو، جوز هندی، دارچین و نمک استفاده کرد. حال حلقه های خرمالو را روی سینی بچینید و مقابل نور خورشید قرار دهید. بهتر است برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گرد و غبار توری نازکی را روی آن ها پهن کنید لازم به ذکر است با استفاده از شوفاژ یا بخاری هم این کار امکان پذیر است.

خرمالو خشک مرغوب لرستان از رنگ نارنجی، ظاهری تمیز و سالم، بوی مطبوع و مزه شیرین برخوردار است که هیچ گونه مزه گس پس از خوردن بر جای نمی گذارد و عاری از کرم خوردگی و سیاهی است. این میوه خشک برای قطع خونریزی های لثه و درمان زخم بسیار مفید است هم چنین دارای ویتامین های گروه B است که سیستم عصبی و گوارشی را تقویت کرده و انرژی بدن را نیز تأمین می کند.

فروش خرمالو خشک کره ای

فروش خرمالو خشک کره ای خرمالو خشک کره ای از آن جایی که کیفیت عالی دارد، از طرفداران زیادی برخوردار است از این رو بازار فروش پر رونقی داشته. در واقع فروش خرمالو خشک کره ای به روش مستقیم و بدون واسطه، از روش های فروش این مجموعه است که برای خریداران مزیت های زیادی دارد. این مجموعه بهترین نوع خرمالو خشک را به روش کره ای و با استفاده از دستگاه های مجهز و به روز و زیر نظر افراد کاردان خشک کرده و در بسته بندی های استاندارد و شیک روانه بازار می کند.

بهتر است بدانید خرمالو خشک کره ای از خرمالو های سفت و کوچک به دست می آید که حتما باید زمان خشک کردن آن، هوا ابری و بارانی نباشد چرا که این میوه به رطوبت حساس است و نمی بر می دارد. اگر می خواهید خرمالو خشک را به روش کره ای تهیه کنید، چهار هفته زمان لازم است و تا جا افتادن آن، ۱۵ روز لازم است. ابن چنین خرمالو توسط این مجموعه خشک می شود و در سطح بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسد.

فروش عمده و مستقیم این محصول، سبب کاهش قیمت خرمالو خشک و حذف هزینه های اضافه می شود و برای فروشنده و خریدار صرفه اقتصادی دارد. چنان چه شما جزء فروشندگان عمده خرمالو خشک هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن، سود زیادی را عاید شوید، پیشنهاد ما به شما خرید از این سایت است. از طریق فرم ثبت شده در ادامه با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

خرمالو خشک درسته جنگلی

خرمالو خشک درسته جنگلی خرمالو خشک درسته جنگلی در گذشته توسط کشور چین تولید و در بسته بندی های زیبا و به شکل تزیینی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گرفت. امروزه نیز این میوه به شکل کامل تولید و برای پذیرایی از میهمانان به خصوص در ایام عید استفاده می شود.‌ اگر می خواهید از چگونگی درست شدن این میوه خشک اطلاع پیدا کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

برای تهیه خرمالو خشک درسته جنگلی ابتدا باید خرمالو های نارس را خوب شسته و اگر تمایل دارید پوست آن را از گوشته جدا کنید. حال پارچه ای تمیز و سفید را در مقابل نور خورشید پهن کرده تا به مرور زمان، خرمالو ها با تابش مستقیم نور خورشید رطوبت خود را از دست بدهند و خشک شوند. پس از آن خرمالو خشک سالم و طبیعی شما آماده است که به دلیل ظاهر مجلسی و سالم مناسب پذیرایی می باشد.

این نوع خرمالو خشک را بهتر است همراه میوه های دیگر میل کنید چرا که سرشار از ویتامین C است و به جذب بهتر مواد معدنی دیگر میوه ها کمک می کند. لازم به ذکر است اگر غذای گوشتی و چربی خورده اید، سعی کنید بلافاصله از خرمالو خشک استفاده نکنید زیرا این محصول قابلیت هضم سریعی دارد و زود تر از چربی هضم می شود بنابراین چربیها درون بدن باقی می مانند و موجب چاقی می شوند.

این نوع میوه خشک جایگزین خوبی برای انواع تنقلات ناسالم و مضر مانند؛ چیپس و پفک است و می تواند تمام نیاز های بدن را تامین کند. با این اوصاف حتما سعی کنید این محصول را که به شکل بسته بندی و فله ای در بازار موجود است را تهیه کنید و به عنوان میان وعده میل کنید.

بسته بندی خرمالو خشک درسته پاییزی

بسته بندی خرمالو خشک درسته پاییزی بسته بندی یکی از موارد بسیار مهم در بازار پسندی یک محصول است چرا که سبب می شود کیفیت محصول حفظ گردد و مشتری با اطمینان خاطر آن را خریداری کند. حال یکی از محصولاتی که بسته بندی آن بسیار مهم است، خرمالو خشک درسته پاییزی می باشد که مصرف بسیار بالایی در بین طرفداران خود دارد مصرف این میوه در فصل پاییز به دلیل داشتن مزه شیرین بسیار دلچسب است.

بسته بندی این میوه خشک باید به گونه ای باشد که محصول را از ورود حشرات و گرد و غبارات حفظ کند و هم چنین ظاهر شیک و استانداردی داشته باشد. در واقع اگر خواسته باشیم این میوه خشک را به کشور های خارجی صادر کنیم باید بهترین بسته بندی را در نظر گرفت. اگر چه ممکن است هزینه بر باشد ولی موجب جلب مشتری و سود خوبی می شود. حال به انواع بسته بندی خرمالو خشک درسته پاییزی اشاره مختصری می کنیم.

بسته بندی پلاستیکی؛ این نوع بسته بندی به دلیل ظاهر شفاف و مقاوم، میوه را از گزند آلودگی ها حفظ می کند و مشتری می تواند داخل بسته را به خوبی مشاهده کند و از سالم بودن محصول مطمئن شود. هم چنین قابلیت حمل و نقل آسانی دارد. البته تنها عیب بسته بندی پلاستیکی این است که مقاومت خوبی در برابر نور و گرما و کپک زدگی ندارد.

بسته بندی کرافت؛ از بهترین و پر طرفدار ترین نوع بسته بندی این مورد است چرا که از کاغذ و مقوای کرافت با رنگ تیره کرمی ساخته شده و می تواند میوه خشک را از نور و دیگر عوامل حفظ کند. در جلوی بسته پنجره شفافی وجود دارد که سبب می شود داخل بسته دیده شود و از دیگر مزیت های خوب آن، قابل بازیافت بودن است.

بسته بندی کریستالی؛ این نوع بسته بندی برای صادرات بسیار گزینه خوبی است چرا که از مواد پلی استایرن ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر؛ رطوبت، ضربه، دما و آلودگی ها دارد. قرار دادن خرمالو خشک درون ظروف کریستالی بسیار شیک و مجلسی است ‌و نسبت به بسته بندی کرافت نیز قیمت بیشتری دارد.

بسته بندی قوطی فلزی؛ این بسته بندی به دلیل جنس سفت و مقاوم از قیمت بالایی برخوردار است از این رو از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. لازم به ذکر است جنس این قوطی ها به شکلی است که هیچ تغییری در بالا میوه ایجاد نمی کند و محصول را سالم تا مدت ها نگه می دارد.

خرمالو خشک درسته پاییزی

خرمالو خشک درسته پاییزی خرمالو خشک درسته پاییزی در ماه های مهر تا آبان تولید می گردد که به شکل فله ای و بسته بندی توسط مراکز پخش معتبر در کل جهان عرضه می گردد. این میوه خشک شده از لحاظ ارزش غذایی در رتبه بالایی قرار دارد و می توان آن را در همه مکان ها همراه داشت و به عنوان تنقلات میل نمود. بسیاری از کارمندان که فرصت پوست کندن و خوردن میوه های تازه را ندارند، بسته بندی های خرمالو خشک پاییزی را تهیه می کنند و درون اتومبیل یا محل کار مصرف می کنند که خواص بی نظیری دارد و کل خستگی های روزانه را رفع می کند.

این میوه خشک به دلیل داشتن رنگ نارنجی که نشان دهنده وجود بتاکاروتن است برای تقویت قوه بینایی بسیار مفید است پس بهتر است در دوران جوانی که چشم ها کمتر آسیب دیده اند، خرمالو خشک را در سبد غذایی قرار داد تا در پیری مشکلی پیش نیاید. لازم به ذکر است این میوه خشک شده را درون ظروف در بسته و در مکان خشک و خنک قرار دهید البته مکان مورد نظر نباید خیلی سرد و به زده باشد چرا که بافت میوه سفت و غیر قابل جویدن می شود.