خواص میوه کیوی خشک شده صنعتی

میوه خشک کیوی به صورت صنعتی خشک شده و برای مصارف مختلف، استفاده می شود. خواص کیوی خشک و میوه خشک سیب چیست و به چه صورت هایی استفاده می شود؟

کیوی خشک شده یکی از بهترین نوع خشکبار های تنقلاتی به شمار می رود، بسیاری از صاحب نظران حوزه تغذیه، به مصرف کیوی به دفعات توصیه می نماید زیرا املاح موجود در کیوی برای بدن مفید و لازم می باشد. به همین دلیل است که کیوی زرد خشک بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا مصرف آن راحت تر از میوه کیوی می باشد، ضمن این که شرایط نگهداری راحتی دارد و آن را می توان در هر موقعیتی استفاده نمود.

خواص کیوی خشک شده

کیوی خشک شده دارای ترکیباتی ارزشمند می باشد از جمله مهمترین آن ها اسید فولیک و آهن است که جذب بالایی در بدن انسان خواهند داشت. کیوی طلایی خشک شده می تواند به راحتی نیاز بدن شما را به این دو ماده، که مکمل جذب یکدیگر هستند، تامین نمایند. کیوی خشک با توجه به همین خصوصیاتی که مختصرا در مورد آن صحبت کردیم، برای افراد در سنین مختلف مناسب می باشند.

تولید کیوی خشک شده

تولید میوه خشک کیوی ومیوه خشک آناناس به روش صنعتی انجام می شود، در این روش کیوی با پوست و بدون پوست در اشکال چپیس و یا حبه ای خشک می گردد، کیوی خشک شده به صورت انبوه تولید می شود، بنابراین برای سایر مصارف مورد نظر، مورد توجه می باشد. کیوی خشک شده علاوه بر مصارف تنقلاتی نوعی طعم دهنده و رنگ دهنده طبیعی و خوراکی پر خاصیت محسوب می شود، که خصوصا در دسر ها و نوشیدنی ها کاربرد های زیادی دارد.