خیاطی با تیشرت مردانه مخمل پرده دوخت

اندازه/سفتی یک تیشرت مردانه مخمل نباید نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ؛ اگر خیلی بزرگ باشد، مانند روبالشی می‌چرخد و آویزان می‌شود و جذاب نیست.

خیلی سفت و شبیه سوسیس پر شده به نظر می رسید ظاهری که می تواند ترکیبی از خودشیفتگی، پر زرق و برق، و/یا عبوس باشد؛ اگر خوش اندام هستید و هیکل خوبی دارید، می توانید به سمت سفت تر و شل تر متمایل شوید.

اگر وزن اضافی حمل می کنید، به سمت تناسب شل تر متمایل شوید اما زیاد جلو نروید، زیرا پارچه اضافی بیش از حد شما را بزرگتر نشان می دهد تا کوچکتر.

درزهای شانه. درزهایی که آستین‌ها به بدن می‌چسبند، در حالت ایده‌آل باید دقیقاً با جایی که شانه‌تان به پایان می‌رسد، به جای اینکه روی بازو یا گردنتان پایین بیاید، هم‌تراز باشند.

تیشرت

آستین. آستین های سه راهی باید تا نیمه بالای بازو شما برخورد کنند. آستین هایی که کمی به سمت پایین کشیده می شوند، اگر خیلی قد بلند باشید، می توانند متناسب به نظر برسند.

طول. لبه پایینی سه راهی نباید بالاتر از باسن شما باشد، حداقل کمر شما را بپوشاند و در حالت ایده آل چند اینچ زیر آن کشیده شود؛ هر چه کوتاه‌تر باشد و به سمت قلمرو میانی می‌روید، این خطر وجود دارد که وقتی خم می‌شوید، ترک خوردگی پشت، باسن یا شکم خود را نشان دهید، طولانی تر از آن و پیراهن به یک لباس خواب تبدیل می شود.

شکل. از تی‌های جعبه‌ای که مانند ساندویچ تخته آستین دار می‌پوشند خودداری کنید. شما می خواهید سه راهی بریده شود تا کمی از فرم بدن شما پیروی کند.

یک سه راهی مناسب که تمام این معیارها را برآورده می کند، می تواند سخت باشد، اما ارزش جستجو را دارد و در حالی که ممکن است به معنای ۲۵ دلار به جای آن سه راهی توریستی ۵ دلاری باشد، تفاوت را متوجه خواهید شد و به عقب برنمی‌گردید.