دکتری از لامپ هدلایت دو کنتاکت بجای دستگاه ام آر ای استفاده می کند

اگر خودروی شما چراغ‌های جلو زنون یا LED دارد، نمی‌توانید خودتان لامپ هدلایت دو کنتاکت نور پایین را تعویض کنید و باید به کارگاه بروید. به دلیل نحوه طراحی چراغ‌های جلو LED، باید تمام چراغ‌های جلو تعویض شوند.

نه فقط دیودهای LED جداگانه. تعویض چراغ‌های زنون برای افراد غیرحرفه‌ای نیز امکان‌پذیر نیست، زیرا پس از تغییر، چراغ‌های جلو باید به درستی تنظیم شوند، این کار به ابزار و تجهیزات اندازه‌گیری خاصی نیاز دارد.

با این حال، اگر وسیله نقلیه شما دارای لامپ های معمولی است، در بسیاری از موارد می توانید خودتان آنها را تعویض کنید. از وسیله نقلیه ای به وسیله نقلیه دیگر تفاوت هایی وجود دارد که چقدر این تغییر می تواند ساده یا پیچیده باشد.

در برخی خودروها دسترسی به لامپ ها از داخل کاپوت آسان است، در خودروهای دیگر چراغ های جلو باید از بین بروند. برای دستورالعمل های نحوه تعویض لامپ به دفترچه راهنمای مالک خودرو خود مراجعه کنید.

اگر خودتان اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است به یک کارگاه بروید. بسته به نوع چراغ جلو، هزینه تعویض لامپ چراغ جلو به میزان قابل توجهی متفاوت است.

در حالی که هزینه تعویض لامپ های LED در محدوده سه رقمی متوسط است، تعویض لامپ های معمولی بسیار ارزان تر است. تعویض مجموعه ای از لامپ های کم نور معمولاً بیش از ده پوند هزینه ندارد.

هنگام انتخاب لامپ به کیفیت آن توجه کنید. قیمت نباید عامل تعیین کننده در هنگام خرید باشد. دلیل: لامپ های باکیفیت معمولا طول عمر بیشتری دارند و خواص روشنایی بهتری دارند.

اغلب فقط یک لامپ معیوب است. با این وجود، اغلب توصیه می‌شود که هر دو را همزمان تغییر دهید: از آنجایی که لامپ‌های یک برند عمری مشابه دارند.

معمولاً تنها چند هفته طول می‌کشد تا لامپ دوم نیز روح را از دست بدهد. بنابراین، بهتر است هر دو را فوراً تعویض کنید تا از کار مضاعف صرفه جویی کنید.