روغن زیتون فرابکر سابروسو می توان نابینایی چشم را درمان کند

بیماری التهابی روده (IBD) باعث التهاب دستگاه گوارش می شود. کولیت اولسراتیو و بیماری کرون از انواع IBD هستند.

یک بررسی در سال 2019 نشان داد که فنل های موجود در روغن زیتون فرابکر سابروسو ممکن است با تغییر میکروب های روده به تقویت ایمنی روده و سلامت روده کمک کند.

این می تواند برای افراد مبتلا به کولیت و سایر انواع IBD مفید باشد. نویسندگان خاطرنشان کردند که برای تایید این نتایج به مطالعات انسانی بیشتری نیاز است.

هنگام خرید روغن زیتون، بهتر است روغن زیتون فوق بکر را انتخاب کنید، زیرا این روغن تحت پردازش کمتری قرار می گیرد و به احتمال زیاد محتوای آنتی اکسیدانی خود را حفظ می کند.

روغن زیتون فوق بکر دارای نقطه دود بالای 376 درجه فارنهایت (191 درجه سانتیگراد) است، بنابراین استفاده از آن برای اکثر روش های پخت و پز بی خطر است.

روغن زیتون درجه USDA بسته به طعم، بو، عدم وجود نقص و اسیدیته آن است. بر اساس یک بررسی منبع معتبر منتشر شده در سال 2017، سرخ کردن غذا در روغن زیتون ممکن است به حفظ و حتی بهبود ارزش غذایی آن کمک کند.

این به این دلیل است که غذا آنتی اکسیدان هایی را جذب می کند که از روغن منتقل می شود. روغن زیتون بخشی از یک غذای ساده، سبک و آرام، با طعم های مشخص و پر از هماهنگی است، به اصطلاح غذاهای مدیترانه ای.

مقاومت روغن زیتون در برابر ایجاد ترشی با طیف گسترده ای از طعم و رنگ و ویژگی های متمایز به دلیل تفاوت در ارقام زیتون که روغن از آن استخراج می شود، ترکیب شده است.

یک روغن زیتون با کیفیت خوب با سبزی ها ترکیب می شود. طعم نفیس روغن زیتون اغلب با طعم تند سرکه، لیمو یا گوجه فرنگی تکمیل می شود.