زنی با پنس ناوینا برای دخترش لباس بافت

هنگام انتخاب پنس ناوینا اکستنشن مژه، باید فرم مژه های خود را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب ابزار مناسب برای خود، شکل نوک مژه شما باید اولین چیزی باشد که باید در نظر بگیرید.

این نکته به شما کمک می کند تا به راحتی و به سرعت مژه ها را جدا کنید. باید تقریباً 4 تا 6 میلی متر از نوک فاصله داشته باشد. این امکان وجود دارد که مژه های مجعد طبیعی را با عدم جداسازی آنها اشتباه بگیرید. پروب مژه با نوک خمیده این کار را آسان تر می کند.

پنس  های L شکل برای برداشتن چندین اکستنشن مژه به طور همزمان بهتر عمل می کنند. طرفداران باریک تری هم دارند. بسیاری از هنرمندان پنس های L شکل را دوست دارند زیرا می توانند حجم زیادی را به دست آورند.

این با 20 یا بیشتر پسوند فردی برای هر فن تعریف می شود. پنس های منحنی g پنکه های بلند و کرکی با حداقل پنج تا شش مژه جداگانه ایجاد می کنند.

هر دو پنس L و S شکل می توانند برای اهداف مختلف استفاده شوند. آنها برای چسباندن فن های حجم دهنده به مژه ها ایده آل هستند. آنها همچنین برای استفاده از پد و نوار چشم مناسب هستند.

برای بهترین نتیجه، مهم است که روی یک مجموعه ایده آل از پنس های اکستنشن مژه سرمایه گذاری کنید. ترجیح شخصی شما در نهایت انتخاب شما را تعیین می کند.

پنس های اکستنشن مژه از جنس استنلس استیل دوام بیشتری نسبت به تیتانیوم دارند. نیکل می تواند در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. پنس های فولادی ضد زنگ با نیکل ساخته می شوند.

پنس های تیتانیومی وزن سبک تری دارند و غیر مغناطیسی هستند. مطمئن شوید که پنس خود را قبل از استفاده از آن برای مشتریان مختلف استریل کنید. و اگر چشمان حساسی دارید، پنس خود را همیشه تمیز نگه دارید.