زنی بجای کرایه کارتریج جوهرافشان اچ پی 75 به راننده اسنپ داد

این بستگی به نوع چاپگر شما دارد زیرا برخی از تولیدکنندگان کارتریج جوهرافشان اچ پی 75 رنگی خود را فقط به عنوان یک گزینه همه کاره تولید می کنند.

این در چاپگرهای لیزری بیشتر از پرینترهای جوهر افشان رایج است، اما اگر چاپگری دارید که از این نوع کارتریج استفاده می کند، باید کل کارتریج را جایگزین کنید.

اگر رنگ‌ها با سیاه، فیروزه‌ای، سرخابی و زرد در کارتریج‌های جداگانه از هم جدا می‌شوند، وقتی فقط یک رنگ تمام شده است، نیازی به تعویض هر کارتریج رنگی نیست.

توصیه می کنیم دستورالعمل های اصلی چاپگر خود را بررسی کنید تا ببینید به کدام نوع کارتریج رنگی نیاز دارید. تعویض جوهر یا کارتریج تونر در چاپگر شما یک روش ساده است.

اما ارزش آن را دارد که ابتدا دستورالعمل های اصلی چاپگر خود را قبل از برداشتن کارتریج موجود بررسی کنید. هنگامی که کارتریج موجود برداشته شد.

به دنبال شماره مرجع سازنده روی خود کارتریج باشید زیرا این کار به شما کمک می کند تا کارتریج جایگزین مناسب را پیدا کنید. یا نام تجاری و شماره مدل چاپگر خود را یادداشت کنید، زیرا می‌توان از آن برای یافتن کارتریج مناسب برای چاپگر خود نیز استفاده کرد.

ابزار جوهر و تونر یاب Euroffice پیدا کردن جوهر یا کارتریج تونر مناسب را آسان می کند. هنگامی که جزئیات کارتریج یا چاپگر خود را ارسال کردید.

یاب لیستی از کارتریج های سازگار را نمایش می دهد. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی برگه «چاپگر من» در صفحه مورد، جزئیات چاپگر خود را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید.

با انتخاب چاپگر خود و فشار دادن “ذخیره”، این جزئیات به حساب من اضافه می شود و در آینده سفارش کارتریج های جایگزین را بدون دردسر می کند.