شیلنگ آب برزنتی برای آتش نشان ها دردسرساز شد

اگر در باغ خود از شیلنگ آب برزنتی خیساندن استفاده نمی کنید، اکنون زمان شروع است. این یک روش بسیار کارآمد برای آبیاری است، بنابراین در حالی که ممکن است در ابتدا کمی برای یک شلنگ و اتصالات خیس کن خرج کنید.

این هزینه ها را در زمان و هزینه صرفه جویی در آبیاری باغ خود جبران خواهید کرد. مطالعات نشان می‌دهد که سیستم‌های آبیاری قطره‌ای که به خوبی طراحی شده‌اند.

یک سیستم آبیاری قطره‌ای می‌تواند به سادگی یک شلنگ خیساندن یا دو مارپیچ در باغ شما باشد، یا به پیچیدگی شبکه‌ای از لوله‌ها و سایر سخت‌افزارها باشد. در هر صورت، اصل کار یکی است.

یک شیلنگ خیساندن یا لوله سوراخ‌دار، آب را مستقیماً به ناحیه ریشه گیاه می‌رساند، جایی که به آرامی یک قطره در خاک نفوذ می‌کند و دقیقاً با سرعتی که خاک می‌تواند جذب و نگه دارد، می‌چکد. مرطوب.

چکه کردن آهسته و پیوسته شیلنگ های خیساندن تضمین می کند که تقریباً هیچ آبی در اثر رواناب سطحی یا تبخیر از بین نمی رود – تمام آب به گیاهان شما می رود.

همچنین به این معنی است که مواد مغذی بسیار کمی در خارج از دسترس ریشه های گیاه شسته می شوند. علاوه بر این، از آنجایی که شیلنگ‌های خیساندن آب را مستقیماً به گیاهانی که می‌خواهید رشد دهید می‌رسانند.

کمتر برای علف‌های هرز هدر می‌رود. سطح خاک بین گیاهان نیز خشک تر باقی می ماند که از جوانه زدن بذر علف های هرز جلوگیری می کند.

برای باغداران پرمشغله، مزیت اصلی استفاده از سیستم آبیاری قطره ای صرفه جویی در زمان و تلاش است. سیستم های آبیاری قطره ای نیاز به کشیدن در اطراف شیلنگ ها و آبپاش ها را برطرف می کند.

شیلنگ های خیساندن خود را یک بار قرار می دهید و آنها را رها می کنید. برای سیستم‌های آبیاری قطره‌ای که از تایمر استفاده می‌کنند، باغبان تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارند تا سیستم را روشن کنند. تایمر به طور خودکار آن را خاموش می کند.