فروش پودر ذغال ریما در هند بسیار مورد استقبال قرار گرفت

پودر پودر ذغال ریما چوب زغال چوب درخت انگور یا بید است که به صورت پودر در آمده است. این تعریف همچنین می تواند شامل مقدار اضافی حاصل از تیز کردن چوب درخت انگور یا بید با تیغ یا بلوک سنباده باشد.

در اینجا یک پست وبلاگ قبلی است که ما انجام دادیم که این را نشان می دهد. پودر زغال سنگ به طور سنتی برای ایجاد یک سطح خاکستری رنگی برای طراحی استفاده می شود.

خاکستری رنگ سفید روشن کاغذ را از بین می برد و امکان “برداشتن” مناطق روشن را با یک پاک کن خمیری فراهم می کند. پوشاندن مناطق بزرگ با استفاده از پودر زغال با برس رنگ، دستمال کاغذی، دستمال، کنده کاغذ، چاقوی نرم یا جوراب زغالی سریع است.

چی؟ نمی دانید جوراب زغالی چیست؟ این ویدیویی که ساختیم را تماشا کنید. همه چیز را توضیح خواهد داد در کارهای هنری نهایی، نه طرح‌ها یا مطالعات سریع، توصیه می‌کنم از انگشتانتان برای لکه‌کردن زغال چوب استفاده نکنید.

آنچه من با استفاده از پودر زغال چوب مشاهده کردم این است که شما واقعاً می توانید با این رسانه آزاد باشید. من از این کار لذت می برم زیرا زمانی که برای مثال یک پرتره زغالی ایجاد می کنم.

زمان زیادی برای مشاهده و فشرده بودن وجود دارد. تلاش برای بدست آوردن تناسبات و شباهت. بنابراین آزادی و کاربرد نقاشی پودر در مراحل اولیه برای من لذت بخش است.

به‌علاوه، گاهی اوقات به‌طور تصادفی علائمی می‌گیرم که سپس سعی می‌کنم آن‌ها را در قطعه نهایی وارد کنم. زغال چوب فشرده پودر زغال چوب با یک عامل اتصال مانند موم یا صمغ است.

به همین دلیل از زغال بید و تاک سخت تر است و شکل آن را حفظ می کند. زغال چوب فشرده به صورت تکه های مستطیل شکل، چوب و مداد عرضه می شود.