فروش کیوی خشک صادراتی مازندران

کیوی خشک شده مازندران به عنوان یکی از کالا های صادراتی در بازار های داخلی و خارجی به فروش می شود، مازندران مرکز تولید و فروش انواع مختلف میوه خشک ارگانیک می باشد.
کیوی یکی از میوه های اصلی در محصولات کشاورزی استان مازندران می باشد، این میوه به صورت انبوه تولید می شود و در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می گیرد، یکی از فرآورده های اصلی کیوی جنگلی که باعث افزایش زمان نگهداری آن می شود، کیوی خشک می باشد.

ضرورت خشک کردن کیوی

در مناطقی همچون مازندران که تولید میوه کیوی در سطح گسترده ای انجام می شود، وجود روش هایی جهت جلوگیری از اتلاف و هدر رفت آن لازم و ضروری می باشد، خشک کردن میوه کیوی در سال های اخیر در برنامه کاری قرار گرفته است تا از این میوه حداکثر بهره برداری صورت گیرد.
کیوی خشک به صورت صنعتی تولید می شود، در تولید صنعتی بسیاری از مراحل خشک کردن میوه از شستن و جداسازی میوه های زائد گرفته تا بسته بندی آن ها، توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود، این امر دقت در تولید را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد که در نهایت باعث می شود کیفیت در تولید بالا رود.
کیوی خشک شده  و میوه خشک هلو در ایران علاوه بر مشتریان داخلی به مشتریان خارجی نیز فروخته می شوند. کیوی طلایی خشک و هلو خشک شده همچون دیگر خشکبار ها، به صورت فله و یا در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد.