فواید میوه خشک شده کیوی

فواید میوه خشک کیوی باعث شده است، مصرف آن نیز از سمت سلامت دوستان، مورد توجه قرار گیرد. چه نوع ویتامین هایی در کیوی خشک یافت می شود.
زمانی که نوعی محصول از هر لحاظی، مخاطبان زیادی داشته باشد، تولید کنندگان سعی می کنند، برای رفع نیاز و تقاضای محصول در بازار، آن را به شکل های مختلفی تولید نمایند. این باعث می شود هر نوعی از تنوع، مورد پسند قشری خاص از مصرف کنندگان واقع گردد و بدین ترتیب موجب گسترش بازار مصرف آن خواهد شد.
زمانی که متخصصان تغذیه به مصرف کیوی حتی به دفعات در طول روز اشاره می کنند، وجود فرآورده ای همچون کیوی خشک ضروری می نماید. کیوی خشک شده فواید زیادی دارد به همین دلیل است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

تولید کیوی خشک

تولید کیوی خشک شده

کیوی همچون دیگر میوه ها به صورت صنعتی خشک می شود و به صورت فله ای و یا بسته بندی شده در بازار عرضه می گردد، این شرایط به صورت توافقی و در زمان سفارش تعیین می شوند. کیوی خشک شده یک ویژگی منحصر به فرد دارد آن این است که قابلیت مصرف در هر زمانی از روز را دارد.

ویتامین کیوی خشک

ویتامین های کیوی خشک

میوه خشک کیوی دارای ویتامین های A،E و C می باشد که برخی از آن ها حلال در آب و برخی دیگر حلال در چربی هستند، ویتامین C کمک می کند تا از بسیاری از بیماری ها و حتی کسالت ها جلوگیری شود، مصرف این ویتامین به اندازه مهم می باشد که پزشکان در صورت مشکوک شدن به کمبود آن در بدن، داروی شیمیایی آن را تجویز می نماید.
ویتامینE موجود در کیوی خشک نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، این ویتامین به عملکرد بیشتر سلول های پوستی شما کمک خواهد کرد، به همین دلیل است که بسیاری از کرم ها حاوی ویتامین E می باشند. کیوی خشک منبعی از این ویتامین می باشد و بهتر است برای جذب بیشتر همراه با مغز دانه هایی که حاوی چربی می باشند، مصرف شود.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران