نمایندگی پخش کیوی خشک شمال

نمایندگی پخش و توزیع کیوی خشک تولید شده در شمال عرضه کننده این محصولات در مناطق مختلف کشور می باشد. کیوی خشک شمال چه ویژگی هایی دارد؟
کیوی خشک تنها یکی از انواع میوه های خشکی می باشد که در ایران به فور تولید می گردد، مصارف و کاربرد های مختلف کیوی خشک، اهمیت تولید و عرضه آن را به صورت عمده، ضروری نموده است، کیوی خشک شده توسط دستگاه های صنعتی، بهداشتی و سالم تولید می شود، ضمن این که ترکیبات موجود در آن نیز با کمترین آسیب ممکن، حفظ خواهد شد.
کیوی یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در مناطق شمال ایران می باشد، کیوی خشک شده شمال، دارای درجه کیفی بالایی می باشد، این امر دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود.

کیوی خشک شده

تولید کیوی خشک شمال

همان طور که گفتیم شمال دارای باغات وسیع و گسترده ای از درختان کیوی می باشد، یکی از مراکز تولید کیوی در ایران به شمار می رود. اولین عاملی که در کیفیت کیوی های خشک شده این منطقه، تاثیر مثبتی خواهد داشت، دسترسی به باغات کیوی می باشد. کیوی خشک درجه یک از بهترین و سالم ترین کیوی خشک ارگانیک این منطقه حاصل می گردد.

میوه کیوی خشک

نمایندگی پخش کیوی خشک

کیوی خشک به عنوان نوعی ماده غذایی که تامین آن برای اقشار مختلفی ضرورت دارد، لازم است به گونه ای پخش و توزیع گردد که دسترسی به آن در حد مطلوبی باشد. همچنین تولید کیوی خشک درجه یک در یک مرکز، وجود نمایندگی های پخش را می طلبد که امکان توزیع و دسترسی به این محصول را در مناطق مختلف فراهم آورند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران