پخش خرمالو خشک درسته پاییزی گیلانی + عمده ارزان

خرمالو، میوه ای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که در فصل پاییز در بازار به فراوانی یافت می شود و انواع مختلفی دارد که از معروف ترین آن می توان به نوع ژاپنی و آمریکایی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص و ارزش غذایی و درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

بنابراین پخش خرمالو خشک، به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه، از سوی مراکز و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود که عرضه و پخش مستقیم محصول بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

پخش خرمالو خشک درسته پاییزی گیلانی + عمده ارزان

چگونه خرمالو خشک درست کنیم

چگونه خرمالو خشک درست کنیم

همان طور که قبلا اشاره شد این محصول پاییزی، به روش های مختلفی از جمله در مقابل آفتاب، در فر، روی بخاری و نیز با دستگاه میوه خشک کن، خشک می شود که این کار با رعایت تمامی اصول بهداشتی و استاندارد توسط افراد خبره به انجام می رسد و این امر باعث شده است که تولید این محصول با بالاترین کیفیت ممکن به انجام برسد. برای تولید خرمالو از نوع درشت از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود به همین دلیل است که این محصول از خاصیت های بیشتری برخوردار بوده و می توان گفت که هیچ گونه مضراتی برای بدن انسان ندارد.

لازم به ذکر است خرمالوها، دارای بافتی نرم و لطیف هستند که در دو سایز ریز و درشت در بازار به چشم می خورند که نوع درشت آن جهت صادرات و نوع ریز آن جهت مصرف داخلی از کاربرد زیادی برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهند.

نحوه خشک کردن خرمالو، بدین صورت است که ابتدا خرمالو تازه، رسیده و دارای رنگ نارنجی با غلظت عالی را تهیه و سپس آن ها را شسته و بعد به صورت حلقه یا ورقه ای برش می دهند و جهت طعم دادن می توان آن ها را در مقداری نمک، شکر، آبلیمو، دارچین، نارگیل و … غلتاند و سپس و داخل سینی بزرگ چید و در مقابل آفتاب قرار داد تا خشک شوند و برای جلوگیری و نفوذ حشرات به داخل خرمالو بهتر است روی سینی را با توری پوشانده و آن ها را خشک کرد.

خرید خرمالو خشک

خرید خرمالو خشک

چیپس خرمالوی خشک، یکی از بهترین و مرغوب ترین تنقلات و خشکبارهایی است که در دورهمی ها و مهمانی و مجالس خاص به تنهایی یا با سایر تنقلات و خشکبارهای دیگر مورد مصرف قرار می گیرد که بدون شک از ارزش غذایی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد و طرفداران خاص خود را می طلبد.

شما می توانید خرمالوی خشک تولید شده در ایران را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری کنید. به این ترتیب کیفیت خرید شما بسیار بهتر خواهد شد. انواع و اقسام این محصول درجه یک برای شما مزیت های بسیار زیادی دارند. شما می توانید آن ها را در وعده های غذایی مختلفی قرار دهید. در وعده عصرانه از آن ها بیش تر استفاده می کنند. خوردن خرمالو خشک بسیار کار ساده ای است چرا که این محصول غذایی با ارزش بافت نرم و آبداری دارند.

مشتریان و خریدارانی که قصد خرید و سفارش خرمالو خشک، در حجم عمده را دارند، می توانند برای دریافت اطلاعات کافی در رابطه با جزئیات قیمت ها با کارشناسان مربوطه در این سایت در تماس باشند.

این محصول عمده از بهترین خرمالوهای کاملا ارگانیک و تازه تهیه می شود، و این محصول در کشور ما در برندهای مختلفی تولید شده و کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است. مرکز توزیع این محصول ایرانی محصولات ویژه خود را با کیفیتی بالا و قیمتی استثنایی به صورت عمده و جزئی به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور به صورت مستقیم ارائه می دهد.

همچنین از مزایایی که این میوه خشک نسبت به میوه‌ تازه آن دارد در مدت زمان نگهداری آن است، میوه خشک را می‌توان برای مدت زمان بیشتری بدون یخچال نگهداری کرد. با خرید خرمالو خشک می توانید این میوه را در چهار فصل نگهداری کنید و از خواص آن بهرمند شوید.

دمنوش خرمالو خشک

دمنوش خرمالو خشک

خرمالو، از انواع محصولات مرغوب و صادراتی کشور به حساب می آید که دارای طبعی گرم و تر است و با وجود خواص آنتی اکسیدانی فراوان و غنی بودن از انواع ویامین، پروتئین و املاح معدنی بسیار دارای ارزش غذایی و خواص منحصر به فرد می باشد که برای درمان انواع بیماری های قلبی، کم خونی، هضم سریع غذا، درمان یبوست، تقویت سیستم ایمنی بدن و دیگر درمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

امروزه به دلیل در دسترس نبودن خرمالو تازه در فصل های مختلف سال، از نوع خشک آن به صورت دمنوش استفاده های زیادی می کنند که این دمنوش برای سلامت پوست، بسیار مفید و موثر می باشد.

لازم به ذکر است برای تهیه دمنوش خرمالو خشک، مقداری از این میوه خشک اسلایس شده را در آب جوش ریخته و صبر کنید تا دم بکشد سپس مایع بدست آمده را پس از سرد شدن می توانید مورد مصرف قرار دهید.

در حال حاضر یکی از انواع خشکبار هایی که متقاضیان خیلی زیادی در اقصی نقاط کشور دارد و برای درمان بیماری های زیادی از آن استفاده می شود، دمنوش خرمالو خشک است که دارای قیمت خرید بسیار خوبی می باشد.

خرمالو در همه مناطق کشور تولید نمی شوند و در برخی از مناطق خاص کشور کشت و از آن جا به دیگر مناطق توزیع و ارسال می شود قیمت خرید این محصول عمده در همه شهر ها تقریبا یکسان است و با توجه به کیفیت محصول قیمت آن ممکن است دچار نوسان شود.

با توجه به این که طرفداران و متقاضیان خرمالو خشک کیلویی بسیار زیاد می باشند و نه تنها در کشور بلکه در کشور های خارج نیز دارای مشتریان زیادی است، به همین دلیل مراکز توزیع و پخش بسیار زیادی در سراسر کشور به وجود آمده اند و به توزیع و فروش خرمالو خشک ارگانیک به صورت کیلویی و فله مشغول می باشند که فروش عمده و مستقیم محصول بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است چرا که فروش عمده محصول با حذف واسطه ها انجام گرفته است.

همچنین ارائه این محصول به صورت کیلویی باعث می شود تا هزینه های خرید مشتریان گرامی تا میزان قابل توجه ای کاهش پیدا کند.