چوب دارچین چینی که بعد از دم کردن صورتی می شود

دارچین ادویه ای است که از پوست داخلی درخت چوب دارچین چینی استوایی در اصطلاح عامیانه به عنوان درخت دارچین شناخته می شود به دست می آید و به صورت غلاف چوب دارچین فروخته می شود یا به صورت پودر ریز آسیاب می شود.

دارچین حاوی چندین ترکیب معطر است که قابل تشخیص ترین آنها سینامالدئید است که به دارچین نیش تند می دهد.

انواع مختلفی از دارچین وجود دارد از جمله رایج ترین نوع دارچین، دارچین کاسیا، که به نام دارچین چینی نیز شناخته می شود. دارچین کاسیا که در آسیای شرقی و ایالات متحده پرطرفدار است.

دارای برگ های تیره، ضخیم و درشت به شکل دو مارپیچی و طعمی تلخ و تند و تند به دلیل سطوح بالای دارچین دارچین است. دارچین منبعی از آنتی اکسیدان ها و سایر فواید ضد التهابی برای سلامتی است.

دارچین یک عنصر رایج در دسرها، غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های الکلی است. شما می توانید از چوب دارچین کامل یا دمنوش دارچینی در انواع غذاها، از نوشیدنی های گرم و خورش ها استفاده کنید.

در کاکائو داغ هم بزنید. در فصل زمستان، کمی کاکائو داغ با گل ختمی و شیر تهیه کنید. از چوب دارچین خود به عنوان همزن استفاده کنید. بعد از کمی قرار گرفتن در هات چاکلت، چوب شروع به متلاشی شدن می کند و طعم دلپذیر دارچین را به نوشیدنی شما اضافه می کند.

برای یک پای سیب آسیاب کنید. چوب دارچین تازه می تواند به آوردن ادویه به پای سیب کلاسیک کمک کند. سه چوب دارچین کامل را در آسیاب قهوه خود بریزید و آنقدر بکوبید تا ریز آسیاب شود.

دارچین را مطابق دستور العمل خود اندازه بگیرید و با سایر مواد خود مخلوط کنید. بعد از تمام شدن پای، بستنی وانیلی را روی آن ریخته و باقی مانده دارچین را روی آن بپاشید.

چای دارچینی خانگی درست کنید. می توانید به سادگی با آب داغ و چوب دارچین چای درست کنید. در یک قابلمه کوچک، یک فنجان آب را با یک چوب دارچین ترکیب کنید.

بگذارید به جوش بیاید، سپس اجازه دهید مخلوط به مدت پانزده دقیقه بجوشد. بقایای چوب را بردارید، سپس چای را در یک صافی بریزید تا تکه های بزرگ دارچین گرفته شود. گرم بنوشید و به دلخواه لیمو، شیر یا خامه را اضافه کنید.