کشف لباس حوله ای دخترانه در تابوت مومیایی

دختران باید این آزادی را داشته باشند که آنچه را که می خواهند در مدرسه بپوشند بدون اینکه به آنها گفته شود که عوض کنند یا به خانه بروند. چند نفر از شما دیده‌اید.

شنیده‌اید یا به شما گفته شده است که لباس حوله ای دخترانه را عوض کنید، زیرا از کد لباس مدرسه پیروی نمی‌کنند؟ آیا بیشتر آن افراد دختر بودند؟ دختران بیشتر برای لباس هایشان هدف قرار می گیرند.

زیرا مدرسه فکر می کند که لباس هایشان منحرف یا نامناسب است. ما باید آموزش پنهان کردن دختران را متوقف کنیم، زیرا جامعه می‌تواند ران‌ها یا شانه‌های آنها را ببیند و به آنها این آزادی را بدهد که بدون لباس پوشیدن یا تبعیض به مدرسه بروند.

اکثر پسرهایی که من می بینم در تمام سال شلوارک می پوشند و یک معلم هرگز آنها را به دلیل عدم پوشیدن لباس های مناسب فصل به آنها کد نمی پوشد.

با این حال، وقتی یک دختر برای فصل مناسب شلوارک می پوشد، لباس پوشیده می شود. نگهداشتن استانداردهای زنانه نسبت به مردان مانند این است که سیاستمداران زن را در سطح بالاتری نسبت به سیاستمداران مرد نگه دارید.

اگر دختری می خواهد در روزهای گرم شلوارک بپوشد، به او اجازه دهید. اگر دختری می‌خواهد تاپ بپوشد چون روز سه‌شنبه 90 درجه است، اجازه دهید.

به نظر می رسد وقتی بهار و تابستان می آید، این تنها چیزی است که آنها به آن اهمیت می دهند. مدرسه اهمیتی نمی دهد که با وجود اینکه فقط بخش کوچکی از دختران برای رفتن به مدرسه شلوارک می پوشند.

تعداد زیادی از پسران هستند که در تمام طول سال شورت می پوشند. من نمی‌خواهم بگویم که پسرها هرگز لباس پوشیده نمی‌شوند، اما درصد بسیار بیشتری از دختران این کار را انجام می‌دهند.