کلاه آتش نشانی پاب فایر موجب سقوط هواپیمای اوکراین شد

از هر دود خوار کهنه کار بپرسید که آیا یک قطعه یادگاری وجود دارد که بعد از یک حرفه مبارزه با آتش با خود می برند یا خیر، و اکثریت می گویند کلاه آتش نشانی پاب فایر خود را دارند.

دود لکه دار، خراشیده، تراشه شده، نمادی از یک حرفه پر ارزش و به یاد ماندنی پر از چالش ها و دستاوردها، شجاعت و برادری است. مهمتر از آن، از ماده خاکستری محافظت می کند که برخی می گویند گم شده است.

بخش عامیانه ای که به غیرآتش نشانان می گوید از یک ساختمان در حال سوختن خارج شوند. به عنوان یک آتش نشان برای بیش از دو دهه، اشیاء متعددی روی سرم می افتند.

از یک تیر بزرگ ساختاری گرفته تا یک سقف آغشته به آب، و هر بار که نتیجه یکسانی بوده است نه یک خراش روی سرم. این تا حد زیادی به این دلیل است که من کلاه ایمنی داشتم.

هنگامی که آتش نشان داوطلب آتش نشانی نیویورک، هنری تی. گراتاکپ، اولین کلاه آتش نشانی کاملاً کاربردی را در اوایل دهه 1800 طراحی کرد.

من می خواهم باور کنم که او علاوه بر طراحی آن برای محافظت از سر در برابر سقوط آوار، جلوی بلند، به راحتی نیز فکر می کرد. سپر برای شکستن شیشه ها و لبه عقب برای محافظت در برابر گرما و آب. اکنون، 200 سال بعد، می دانیم که راحتی یک نگرانی ایمنی است.

یک کلاه ایمنی راحت با خستگی کمتر استفاده می شود. برای ایجاد این نماد که روزی با افتخار در اقامتگاه دوران بازنشستگی شما آویزان خواهد شد، باید نمادی را بیابید که آزمون زمان و آزمایش را با آتش تحمل کند.

شما باید مطمئن شوید که کلاه ایمنی که به شما اختصاص داده شده است به درستی جا می‌شود و می‌توانید ساعت‌ها هر بار از آن استفاده کنید، خواه کلاه ایمنی به سبک سنتی «نیویورکی» باشد یا کلاه ایمنی ساده‌تر «L.A». کلاه ایمنی سبک