کنسرو بادمجان یک و یک دارای خاصیت زیبایی برای پوست خانم ها

بادمجان ها لطیف، لذیذ و به طرز باورنکردنی برای تقریباً هر غذایی متنوع هستند. با این حال، حتی زمانی که تازه هستند، به سرعت خراب می شوند.

کنسرو بادمجان یک و یک روشی عالی برای نگهداری چندین ماهه آن است و حتی می توانید با ترشی کردن آن طعم بیشتری به آن اضافه کنید.

بادمجان ها را با شستن، پوست کندن و برش دادن به ورقه های ضخیم ¼ اینچی آماده کنید. قبل از اینکه بادمجان ها را با آب بشویید، یک ساعت در نمک بگذارید.

در مرحله بعد، مایع ترشی را بجوشانید و اجازه دهید بادمجان ها 2 تا 3 دقیقه خیس بخورند. شیشه های کنسرو را با بادمجان و مایع ترشی پر کنید، سپس روی آن را با روغن زیتون پر کنید.

در نهایت، شیشه ها را به مدت 10 دقیقه در قوطی حمام آب قرار دهید و بسته به ارتفاع خود زمان اضافه کنید، سپس بگذارید شیشه ها تا دمای اتاق خنک شوند.

برای آماده سازی بادمجان ها برای کنسرو، آنها را با آب بشویید و در هوا خشک کنید. سپس ساقه آنها را جدا کرده و پوست آنها را جدا کنید. بادمجان ها با پوست کندن سریع اکسید می شوند و قهوه ای می شوند.

بنابراین مقداری آب لیمو به آن ها بدهید تا سرعت قهوه ای شدن آن ها کاهش یابد. در نهایت بادمجان ها را به ضخامت ¼ تا ½ اینچ برش دهید.

می توانید مایعات ترشی و کنسرو خود را درست کنید، اما دستور العمل های ساده بهترین کار را دارند. برای ترشی مایع از سرکه، آب و شکر استفاده کنید. در مورد مایع کنسرو، از روغن زیتون و مایع ترشی استفاده کنید.

قبل از اینکه بادمجان را در شیشه های کنسرو به اندازه یک پینت یا کوارتز نگهداری کنید، باید آنها را استریل کنید تا از فساد سریع جلوگیری کنید.